понеділок, 8 квітня 2019 р.

ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні підходи до освіти та соціалізації дітей зі спектром аутистичних порушень»


3 квітня 2019 року кафедра психокорекційної педагогіки факультету спеціальної та інклюзивної освіти Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова провела ІІІ Міжнародну науково-практичну конференцію «Інноваційні підходи до освіти та соціалізації дітей зі спектром аутистичних порушень».


Під час роботи конференції працювало сім секцій: Формування освітніх компетентностей дітей з аутистичними та інтелектуальними порушеннями (керівники секції - Мамічева Олена Володимирівна – доктор психологічних наук, професор, декан факультету спеціальної освіти ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» м. Слов’янськ, Кравець Ніна Павлівна - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психокорекційної педагогіки факультету спеціальної та інклюзивної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова); Інноваційні технології подолання аутистичних та інтелектуальних порушень у дітей та підлітків (керівники секції - Савінова Наталія Володимирівна - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри спеціальної освіти  Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського, Шульженко Діна Іванівна - доктор психологічних наук, професор кафедри психокорекційної педагогіки факультету спеціальної та інклюзивної освіти НПУ імені М. П. Драгоманова); Особистісний розвиток дітей і підлітків з аутистичними та інтелектуальними порушеннями (керівники секції –Пахомова Наталія Георгіївна - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри спеціальної освіти і соціальної роботи Полтавського національного педагогічного університету ім. В. Г. Короленка, Бистрова Юлія Олександрівна – доктор психологічних наук, професор кафедри психокорекційної педагогіки факультету спеціальної та інклюзивної освіти НПУ імені М. П. Драгоманова); Інклюзивне навчання осіб з аутистичними та інтелектуальними порушеннями (керівники секції - Демченко Ірина Іванівна - доктор педагогічних наук, професор, декан факультету дошкільної та спеціальної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна, Піонтківська Галина Станіславівна – кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри психокорекційної педагогіки факультету спеціальної та інклюзивної освіти НПУ імені М. П. Драгоманова, член ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів»); Профорієнтація та соціалізація осіб з аутистичними та інтелектуальними порушеннями (керівники секції - Островська Катерина Олексіївна – доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри корекційної освіти та інклюзії факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка, Супрун Микола Олексійович – доктор педагогічних наук, професор кафедри психокорекційної педагогіки факультету спеціальної та інклюзивної освіти НПУ імені М. П. Драгоманова); Корекція інтелектуальних порушень у дітей (керівники секції - Проскурняк Олена Ігорівна - доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедри корекційної освіти та спеціальної психології КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, м. Харків, Руденко Лілія Миколаївна – доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри спеціальної психології та медицини факультету спеціальної та інклюзивної освіти НПУ імені М. П. Драгоманова); Підготовка фахівця до роботи з дітьми з порушеннями розвитку (Миронова Світлана Петрівна – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Супрун Дар’я Миколаївна – доктор педагогічних наук, професор кафедри спеціальної психології та медицини факультету спеціальної та інклюзивної освіти НПУ імені М. П. Драгоманова).
Делегатами конференції були 439 науковців та практиків з різних регіонів України, а також з Німеччини, Польщі та Словаччини.
Організатори заходу забезпечили всі умови для творчого обміну досвідом, інноваційними підходами до соціалізації дітей зі спектром аутистичних порушень. Слухачі також мали змогу ознайомитись із сучасними теоретичними концепціями визнаних учених у галузі спеціальної та інклюзивної освіти, цікавими відео-презентаціями, короткометражними фільмами та фаховими майстер-класами.

Немає коментарів:

Дописати коментар